Share |

Αναμοχλεύουν το θέμα του σιδηρόδρομου

Θα μπορούσε να ξαναλειτουργήσει λέει ο Μαγκριώτης
Σιδηρόδρομος Πελοποννήσου
Μαγκριώτης: ο σιδηρόδρομος μπορεί να ξαναλειτουργήσει

Επανέρχεται στην επικαιρότητα το θέμα του σιδηροδρόμου Πελοποννήσου, από τον υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννη Μαγκριώτης, ο οποίος ούτε λίγο, ούτε πολύ λέει ότι ο σιδηρόδρομος μπορεί να ξαναλειτουργήσει!!! Σημειωτέον ότι οι υποδομές του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο είναι έρμαιο κλοπών και έχουν υποστεί μεγάλες ζημιές.

Μάλιστα ακόμα και κυβερνητικοί βουλευτές έκρουσαν τον κώδωνα του κινδύνου για τις ζημιές. Η βουλευτής Νάντια Γιαννακοπούλου στις 06/04.10.11 με αναφορά της είχε θέσει την ανάγκη προστασίας των υποδομών και του σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου, προκειμένου αυτό να μπορεί να εκμεταλλευτεί και να επεκταθεί στο μέλλον από οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο.

Απαντώντας στην αναφορά αυτή, ο υφυπουργός, ενημερώνει την βουλευτή ότι παρόλο που το μεγαλύτερο μέρος του δικτύου είναι σε αναστολή κυκλοφορίας, μπορεί να λειτουργήσει όποτε ζητηθεί, υπό την προϋπόθεση ότι θα στελεχωθεί και με το αναγκαίο προσωπικό, όπως σταθμαρχών κλειδούχων, φυλάκων Ισόπεδων Διαβάσεων και γενικά προσωπικό συντήρησης γραμμής.

Με αφορμή, επιπλέον, το παραπάνω αίτημα, ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Ιωάννης Μαγκριώτης, ενημερώνει ότι στο υφιστάμενο υπό αναστολή κυκλοφορίας μετρικό δίκτυο, κυκλοφορεί ήδη μια μηχανή με δραιζίνα του Β’ τμήματος γραμμής Πάτρας, προκειμένου να διατηρηθεί το υφιστάμενο δίκτυο και να μην αποψιλωθούν οι γραμμές.

Στη συνέχεια, ο Υφυπουργός αναφέρει ότι η ΕΡΓΑ ΟΣΕ είναι αρμόδια στην παρούσα χρονική περίοδο για τη μελέτη κανονικοποίησης της γραμμής Πατρών – Πύργου – Καλαμάτας. Συγκεκριμένα, αναφέρει ότι «στο πλαίσιο απόφασης των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφοράς, εγκρίθηκε η χορήγηση χρηματοδοτικής συνδρομής από την Ευρωπαϊκή Ένωση για το έργο «Μελέτες κανονικοποίησης, βελτίωσης και αναβάθμισης της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής Πάτρας – Πύργου – Αλφειού – Ολυμπίας και της γραμμής Αλφειού – Κυπαρισσίας – Καλαμάτας»», με το εγκεκριμένο ποσό να ανέρχεται σε 31 εκατομμύρια ευρώ.

Αναλυτικά, στην απάντησή του προς την κ. Γιαννακοπούλου, ο κ. Μαγκριώτης αναφέρει ότι η μέχρι σήμερα εξέλιξη των μελετών έχει ως ακολούθως:

· Μελέτη κανονικοποίησης και αναβάθμισης της σιδηροδρομικής γραμμής Πάτρας – Πύργου – Αλφειού – Ολυμπίας (Α’ φάση), η οποία και είναι σε εξέλιξη.

· Μελέτη κανονικοποίησης και αναβάθμισης της σιδηροδρομικής γραμμής Αλφειού – Κυπαρισσίας – Καλαμάτας (Α’ φάση), η οποία είναι σε διαδικασία δημοπράτησης.

· Μελέτη κανονικοποίησης και αναβάθμισης της σιδηροδρομικής γραμμής Πάτρας – Πύργου – Αλφειού – Ολυμπίας (Β’ φάση), η οποία είναι σε διαδικασία δημοπράτησης.

Με την ολοκλήρωση των ως άνω μελετών θα προωθηθεί προς δημοπράτηση και η αντίστοιχη σύμβαση που θα αφορά τη Β’ φάση των μελετών Αλφειού – Κυπαρισσίας – Καλαμάτας.

Υποβολή νέου σχολίου

Το περιεχόμενο αυτού του πεδίου παραμένει ιδιωτικό και δε θα εμφανίζεται δημόσια.
  • Διευθύνσεις ιστού και e-mail μετατρέπονται αυτόματα σε παραπομπές.
  • Επιτρεπόμενες ετικέτες HTML: <a> <em> <u> <strike> <strong> <sup> <sub> <h2> <h3> <h4> <h5> <h6><cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd> <p> <br>
  • Αυτόματες αλλαγές γραμμών και παραγράφων.
  • Internal paths in double quotes, written as "internal:node/99", for example, are replaced with the appropriate absolute URL or relative path.

Περισσότερες πληροφορίες για τις επιλογές μορφοποίησης

CAPTCHA (ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ)

Δώστε ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΑ τους τέσσερις αριθμούς που βλέπετε στην παρακάτω εικόνα

Image CAPTCHA
Εισάγετε τους τέσσερις αριθμούς που βλέπετε στην εικόνα (αριθμητικά και όχι ολογράφως)