Share |

Διαφημίστηκε στη Βόρεια Ελλάδα η Πελοπόννησος

Επαφές στην έκθεση Philoxenia και ελπίδες για τόνωση του τουρισμού
Philoxenia
Το 1ο Βραβείο καλύτερης δημιουργίας στην αποστολή της Πελοποννήσου δόθηκε από τους διοργανωτές της Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού Philoxenia που ολοκληρώθηκε στη Θεσσαλονίκη.

Στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia συμμετείχαν επαγγελματίες της Πελοποννήσου που φιλοξενήθηκαν στο περίπτερο της Περιφέρειας, όπου είχαν την ευκαιρία να κάνουν επαφές με την Βόρεια Ελλάδα και tour operators από χώρες του εξωτερικού. Η Περιφέρεια συμμετείχε με ένα περίπτερο 80 τ.μ, όπου οι επαγγελματίες τουρισμού είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για το τουριστικό κεφάλαιο του προορισμού και να περιηγηθούν σε αυτόν μέσα από τους χώρους προβολής και τις 2 εφαρμογές κινητής τηλεφωνίας.

Επίσης υπήρχε χώρος γαστρονομίας όπου σεφ την Πελοπόννησο ετοίμασαν και προσέφεραν Πελοποννησιακές παραδοσιακές γεύσεις στους επισκέπτες της έκθεσης. Σε άλλη πλευρά του περιπτέρου υπήρχε παρουσίαση των ΠΟΠ προϊόντων της Πελοποννήσου καθώς και ένας εικονικός ελαιώνας.

 

Το 1ο Βραβείο καλύτερης δημιουργίας στην αποστολή της Πελοποννήσου δόθηκε από τους διοργανωτές της Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού Philoxenia που ολοκληρώθηκε στη Θεσσαλονίκη.

 

Το περίπτερο της Πελοποννήσου επισκέφθηκαν μεταξύ άλλων ο Ρώσος Υφυπουργός Τουρισμού Εβγκένι Πισαρέβσκι και ο πρόεδρος των tour operator της Μεγ. Βρετανίας Noel Josephides. Ο κ. Josephides μετά την πρόταση της Περιφέρειας στην WTM στο Λονδίνο για τη διοργάνωση του ετήσιου συνεδρίου τους στην Πελοπόννησο, απάντησε θετικά και πως το επόμενο διάστημα θα επισκεφθεί την Πελοπόννησο ο CEO του ABTA. Τόνισε επίσης ότι οι προκρατήσεις για την Πελοπόννησο, από την Αγγλική αγορά δείχνουν σημαντική αύξηση του επιπέδου 30%. Επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά ότι η Πελοπόννησος αποτελεί τον προορισμό που θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο τα επόμενα χρόνια.

 

Την Παρασκευή 22 Νοεμβρίου οι περισσότεροι από τους 100 φιλοξενούμενους tour operator της έκθεσης, δοκίμασαν την Πελοποννησιακή κουζίνα σε ειδική εκδήλωση που έλαβε χώρα για αυτούς στο περίπτερο της Πελοποννήσου. Ιδιαίτερο χρώμα στην αποστολή της Πελοποννήσου έδωσαν τα μέλη του Συλλόγου Ιδιοκτητών Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος Δήμου Καλαμάτας και οι εθελοντές που ήταν μαζί τους. Διεξήγαγαν επίσης διαγωνισμό σε συνεργασία με την Περιφέρεια Πελοποννήσου και την Astra Airlines για 6 άτομα στην Καλαμάτα.

 

Το Σάββατο 21 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε το κεντρικό event της έκθεσης στο περίπτερο της Πελοποννήσου, όπου πάνω από 400 άτομα δοκίμασαν το βραβευμένο κοκτέιλ με παραδοσιακά προϊόντα που δημιούργησε ο  Σύλλογος Ιδιοκτητών Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος Δήμου Καλαμάτας.

 

Υποβολή νέου σχολίου

Το περιεχόμενο αυτού του πεδίου παραμένει ιδιωτικό και δε θα εμφανίζεται δημόσια.
  • Διευθύνσεις ιστού και e-mail μετατρέπονται αυτόματα σε παραπομπές.
  • Επιτρεπόμενες ετικέτες HTML: <a> <em> <u> <strike> <strong> <sup> <sub> <h2> <h3> <h4> <h5> <h6><cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd> <p> <br>
  • Αυτόματες αλλαγές γραμμών και παραγράφων.
  • Internal paths in double quotes, written as "internal:node/99", for example, are replaced with the appropriate absolute URL or relative path.

Περισσότερες πληροφορίες για τις επιλογές μορφοποίησης

CAPTCHA (ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ)

Δώστε ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΑ τους τέσσερις αριθμούς που βλέπετε στην παρακάτω εικόνα

Image CAPTCHA
Εισάγετε τους τέσσερις αριθμούς που βλέπετε στην εικόνα (αριθμητικά και όχι ολογράφως)