Share |

Δρομολόγια υδροπλάνων Καλαμάτα – Αργοσαρωνικός

Αίτημα της ΔΗΜΑΡ για την τουριστική ανάπτυξη των νησιών
Υδροπλάνο
Θέμα ημερών η έκδοση της ΚΥΑ για τη συγκρότηση Επιτροπής Υδατοδρομίων στη Διεύθυνση Πολιτικού Σχεδιασμού, Ανάπτυξης και Αξιοποίησης αεροδρομίων, καθώς και των Υπουργικών Αποφάσεων για την τιμολογιακή πολιτική των υδροπλάνων

Να εκδοθούν οι απαραίτητες ΚΥΑ για τα υδροπλάνα, ώστε να καταστεί δυνατή η μεταφορά τουριστών από την Καλαμάτα στον Αργοσαρωνικό, ζήτησε μεταξύ άλλων ο Βουλευτής της Δημοκρατικής Αριστεράς Θωμάς Ψύρρας, σε συζήτηση που έγινε στη Βουλή, με αφορμή επίκαιρη ερώτησή του προς τους Υπουργούς Τουρισμού και  Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων με θέμα «την τουριστική ανάπτυξη των νησιών του Αργοσαρωνικού και της ευρύτερης περιοχής Αργολίδας και Ερμιονίδος».

Σύμφωνα με το βουλευτή: «Η Ανάπτυξη πρέπει να βασιστεί στον τουρισμό και τον πρωτογενή τομέα. Τα «αγκάθια» στον τομέα του τουρισμού είναι πολλά. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση των νησιών του Αργοσαρωνικού, όπου ο τουρισμός έχει υποστεί καθίζηση. Κι αυτό δεν οφείλεται μόνο στην κρίση. Οφείλεται στην αδυναμία επικοινωνίας μεταξύ των νησιών, καθώς και στη μεταφορά του αεροδρομίου από το Ελληνικό στα Σπάτα». Ο κ. Ψύρρας, επικαλούμενος στοιχεία έρευνας που εκπόνησε η εταιρεία «Hospitality & Tourism» για το Σύνδεσμο Νησιωτικών Δήμων Αργοσαρωνικού, τόνισε ότι το «Ελευθέριος Βενιζέλος» είναι από τα πιο ακριβά αεροδρόμια της Μεσογείου. Συγκεκριμένα, είναι κατά 55% πιο ακριβό από τα αεροδρόμια Βαρκελώνης/Μαδρίτης και κατά 230% από τα αεροδρόμια Ρώμης/Μιλάνο.

Στην απάντησή του ο Αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Σταύρος Καλογιάννης, ανέφερε ότι «τα τέλη των αεροδρομίων καθορίζονται με την Οδηγία 2009/2012 και το ΠΔ 52/2012 και ότι 12 εταιρείες χαμηλού κόστους λειτουργούν ήδη στον αερολιμένα «Ελευθέριος Βενιζέλος»».

Κατά τη δευτερολογία του, ο κ. Ψύρρας πρότεινε 1) Να δημιουργηθεί ξεχωριστό terminal για low cost πτήσεις, 2) Να εξομοιωθούν τα τέλη προσγείωσης-στάθμευσης του αερολιμένα «Ελευθέριος Βενιζέλος» με τα υπόλοιπα αεροδρόμια της χώρας, 3) Να εκδοθούν οι απαραίτητες ΚΥΑ για τα υδροπλάνα (σύμφωνα με το Ν. 4146/2013), ώστε να καταστεί δυνατή η μεταφορά τουριστών από την Καλαμάτα στον Αργοσαρωνικό και 4) Να γίνει προσπάθεια να διαγραφεί ο συμβατικός όρος περί απαγόρευσης ανάπτυξης άλλου αεροδρομίου σε ακτίνα 100 χιλιομέτρων.

Ο Αναπληρωτής Υπουργός δήλωσε «είμαι θετικός στην πρόταση για τη δημιουργία ξεχωριστού terminal και θα το δούμε αμέσως». Σε σχέση με τη δημιουργία υδατοδρομίων ο κ. Καλογιάννης υπογράμμισε ότι είναι θέμα ημερών η έκδοση της ΚΥΑ για τη συγκρότηση Επιτροπής Υδατοδρομίων στη Διεύθυνση Πολιτικού Σχεδιασμού, Ανάπτυξης και Αξιοποίησης αεροδρομίων, καθώς και των Υπουργικών Αποφάσεων για την τιμολογιακή πολιτική των υδροπλάνων.

Υποβολή νέου σχολίου

Το περιεχόμενο αυτού του πεδίου παραμένει ιδιωτικό και δε θα εμφανίζεται δημόσια.
  • Διευθύνσεις ιστού και e-mail μετατρέπονται αυτόματα σε παραπομπές.
  • Επιτρεπόμενες ετικέτες HTML: <a> <em> <u> <strike> <strong> <sup> <sub> <h2> <h3> <h4> <h5> <h6><cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd> <p> <br>
  • Αυτόματες αλλαγές γραμμών και παραγράφων.
  • Internal paths in double quotes, written as "internal:node/99", for example, are replaced with the appropriate absolute URL or relative path.

Περισσότερες πληροφορίες για τις επιλογές μορφοποίησης

CAPTCHA (ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ)

Δώστε ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΑ τους τέσσερις αριθμούς που βλέπετε στην παρακάτω εικόνα

Image CAPTCHA
Εισάγετε τους τέσσερις αριθμούς που βλέπετε στην εικόνα (αριθμητικά και όχι ολογράφως)