Share |

Η Πελοπόννησος στην έκθεση Greek Travel Show

Η Πελοπόννησος», ταξίδεψε στην Αθήνα αυτή τη φορά, δίνοντας το παρόν στην «1η Greek Travel Show», η οποία αποτέλεσε την B2C (Business to Consumer) της Διεθνούς Έκθεσης «Philoxenia», που διεξάγεται εδώ και 32 χρόνια στη Θεσσαλονίκη και πραγματοποιήθηκε στο εκθεσιακό κέντρο «Helexpo» στο Μαρούσι, από 19 έως 21 Μαΐου 2017.

Στόχος της έκθεσης αποτέλεσε η παρουσίαση τουριστικών προτάσεων και πακέτων στο καταναλωτικό κοινό, που επιθυμεί να προγραμματίσει τις καλοκαιρινές - και όχι μόνο - διακοπές του αποτελεσματικά και στις καλύτερες τιμές. Στην έκθεση συμμετείχαν εκπρόσωποι ελληνικών προορισμών, ξενοδοχειακών αλυσίδων, τουριστικών πρακτορείων, εταιρειών κρουαζιέρας, καθώς επίσης και εκπρόσωποι Περιφερειών και Δήμων από όλη την Ελλάδα.

Τα εγκαίνια πραγματοποιήθηκαν από την Υπουργό Τουρισμού κα Έλενα Κουντουρά, η οποία αναφέρθηκε στην εξαιρετική πορεία του ελληνικού τουρισμού το 2017, τονίζοντας τη μεγάλη σημασία που έχει για τον τόπο οι Έλληνες και οι Ελληνίδες να ταξιδεύουν στην πατρίδα μας και να έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν όσο το δυνατόν καλύτερα τον κάθε τόπο, την ιστορία, την κουλτούρα και τα τοπικά προϊόντα.

Απευθυνόμενος ο περιφερειάρχης Πέτρος Τατούλης στην Υπουργό Τουρισμού ανέφερε ότι το μεγάλο στοίχημα είναι η δημιουργία ασφαλούς επενδυτικού πεδίου δραστηριότητας για τη χώρα, γιατί μόνο με αυτόν τον τρόπο η Ελλάδα και η τουριστική μας πολιτική θα είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις καινούργιες απαιτήσεις των επισκεπτών. «Ο τουρισμός», τόνισε ο κ. Τατούλης «είναι αποτέλεσμα συγκεκριμένων πολιτικών και αυτές τις πολιτικές έχει ανάγκη ο τόπος, έξω από ιδεοληψίες κομματικού περιεχομένου, δημιουργώντας ένα καθαρό πεδίο δραστηριότητας με κύριο γνώμονα τη συμμετοχή των πολιτών και  όλων των θεσμικών φορέων για την περαιτέρω διεύρυνση του εκπαιδευτικού πεδίου των ανθρώπων που πλαισιώνουν τον τουριστικό τομέα της χώρας μας».

Στο ειδικά διαμορφωμένο περίπτερο της Πελοποννήσου συμμετείχαν επαγγελματίες της περιοχής, οι οποίοι είχαν την δυνατότητα να ενημερώσουν για τα ειδικά τουριστικά πακέτα και τις προσφορές τους. Για την προσέλκυση και ενημέρωση του κοινού πραγματοποιήθηκαν γαστρονομικές επιδείξεις με Πελοποννησιακές συνταγές από τοπικά προϊόντα.           Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν λεπτομερώς για τον προορισμό, αλλά και να κερδίσουν ειδικές προσφορές από τους ξενοδόχους της περιοχής που φιλοξενήθηκαν στο περίπτερο

Υποβολή νέου σχολίου

Το περιεχόμενο αυτού του πεδίου παραμένει ιδιωτικό και δε θα εμφανίζεται δημόσια.
  • Διευθύνσεις ιστού και e-mail μετατρέπονται αυτόματα σε παραπομπές.
  • Επιτρεπόμενες ετικέτες HTML: <a> <em> <u> <strike> <strong> <sup> <sub> <h2> <h3> <h4> <h5> <h6><cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd> <p> <br>
  • Αυτόματες αλλαγές γραμμών και παραγράφων.
  • Internal paths in double quotes, written as "internal:node/99", for example, are replaced with the appropriate absolute URL or relative path.

Περισσότερες πληροφορίες για τις επιλογές μορφοποίησης

CAPTCHA (ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ)

Δώστε ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΑ τους τέσσερις αριθμούς που βλέπετε στην παρακάτω εικόνα

Image CAPTCHA
Εισάγετε τους τέσσερις αριθμούς που βλέπετε στην εικόνα (αριθμητικά και όχι ολογράφως)