Share |

Ιδιώτης στη διαχείριση του Σιδηροδρόμου

Για σκάνδαλο μιλάει ο ΣΥΡΙΖΑ
7 χρόνια μετά το τέλος της ανακαίνισης η γραμμή λεηλατείται

“Αναφορικά με την επαναλειτουργία των συγκεκριμένων δρομολογίων σημειώνεται ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ διερευνά δυνατότητες επιδότησής τους από την Τοπική Αυτοδιοίκηση ή άλλους Οργανισμούς.”

... το δίκτυο της Πελοποννήσου έχει χαρακτηριστεί ως “Ενεργό Δίκτυο”. Αυτό σημαίνει ότι η υπάρχουσα υποδομή του εν λόγω δικτύου όταν ζητηθεί από οποιαδήποτε μεταφορική σιδηροδρομική εταιρεία που πληροί τους όρους της Ελληνικής και Διεθνούς νομοθεσίας, δύναται να ενεργοποιηθεί άμεσα και χωρίς καμία καθυστέρηση. Στο Δίκτυο της Πελοποννήσου δεν έχει υποβληθεί αίτημα έως σήμερα για δρομολόγηση τακτικών επιβατικών αμαξοστοιχειών εκτός ορισμένων τμημάτων, (Διακοφτό-Καλάβρυτα, Περιοχή Πάτρας, Κατάκωλο – Πύργος – Ολυμπία), όπου και εκτελούνται.

Την παραπάνω διευκρίνιση κάνει το Υπουργείο Υποδομών απαντώντας σε σχετική ερώτηση του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος μέσω του βουλευτή Δ. Κοδέλα μιλάει για σκάνδαλο:

Η απάντηση του Υπουργείου αναδεικνύει τις τεράστιες πολιτικές ευθύνες όταν ξοδεύτηκαν 70 εκατομμύρια ευρώ για να ανακαινιστεί η γραμμή η οποία παραμένει τόσα χρόνια σε αχρηστία  με αποτέλεσμα η Πελοπόννησος, και ειδικά η Αργολίδα, να στερούνται της υπηρεσίες του τρένου και τη συμβολή που θα μπορούσε να έχει στις μετακινήσεις των πολιτών και των επισκεπτών του Νομού, στις μεταφορές, στην ανάπτυξη του Σιδηροδρομικού Τουρισμού σε συνδυασμό με τα πολιτιστικά μνημεία του Νομού.

Σήμερα, 7 χρόνια μετά το τέλος της ανακαίνισης η γραμμή λεηλατείται, η περιουσία του ΟΣΕ απαξιώνεται και το Υπουργείο περιμένει είτε η καταρρέουσα Τοπική Αυτοδιοίκηση να αναλάβει το κόστος των δρομολογίων (!) είτε να βρεθεί κάποια ιδιωτική εταιρία η οποία θα χρησιμοποιήσει την χρυσοπληρωμένη από τους πολίτες υποδομή! Αν, δηλαδή, δεν υπάρξει ιδιωτικό ενδιαφέρον τότε η γραμμή δεν θα λειτουργήσει ποτέ!

Αν τα παραπάνω δε συνιστούν σκάνδαλο και διασπάθιση των χρημάτων του Ελληνικού λαού, αν τα παραπάνω δεν αποκαλύπτουν την παταγώδη αποτυχία της νεοφιλελεύθερης τύφλωσης των κυβερνώντων με την οποία τεμάχισαν και ιδιωτικοποίησαν τον ΟΣΕ απεμπολώντας την υποχρέωσή τους να παρέχουν σιδηροδρομικές υπηρεσίες στους πολίτες, ειδικά όταν αυτές έχουν πολλαπλές θετικές επιπτώσεις στην οικονομία και την ανάπτυξη μιας περιοχής,  τότε τι παραπάνω ή τι χειρότερο μπορεί να περιμένει κανείς από αυτούς;

Υποβολή νέου σχολίου

Το περιεχόμενο αυτού του πεδίου παραμένει ιδιωτικό και δε θα εμφανίζεται δημόσια.
  • Διευθύνσεις ιστού και e-mail μετατρέπονται αυτόματα σε παραπομπές.
  • Επιτρεπόμενες ετικέτες HTML: <a> <em> <u> <strike> <strong> <sup> <sub> <h2> <h3> <h4> <h5> <h6><cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd> <p> <br>
  • Αυτόματες αλλαγές γραμμών και παραγράφων.
  • Internal paths in double quotes, written as "internal:node/99", for example, are replaced with the appropriate absolute URL or relative path.

Περισσότερες πληροφορίες για τις επιλογές μορφοποίησης

CAPTCHA (ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ)

Δώστε ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΑ τους τέσσερις αριθμούς που βλέπετε στην παρακάτω εικόνα

Image CAPTCHA
Εισάγετε τους τέσσερις αριθμούς που βλέπετε στην εικόνα (αριθμητικά και όχι ολογράφως)