Share |

Τι λέει ο ΣΥΡΙΖΑ για τον άξονα Λεύκτρο – Σπάρτη;

Θα ολοκληρωθεί το έργο που εξυπηρετεί Λακωνία και Πελοπόννησο;

Με ενδιαφέρον αναμένοπνται οι θέσεις της νέας κυβέρνησης για την ολοκλήρωση του οδικού άξονα Λεύκτρο-Σπάρτη, ένα έργο σημαντικό για τη Λακωνία και όλη την Πελοπόννησο που έχει σταματήσει παρότι έχει φτάσει στο 95% της ολοκλήρωσής του.

Το θέμα ανέδειξε δημοσίευμα της Καθημερινής και με ερώτησή του το φέρνει στη Βουλή ο βουλευτής Θανάσης Δαβάκης:

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας "Καθημερινή της Κυριακής" 22/2/15 καί με τίτλο: "Στό "πάγο" ο άξονας γιά τη Σπάρτη ", χαρακτηρίζεται ως "αίνιγμα" η υπόθεση της εθνικής οδού Κορίνθου-Καλαμάτας-Σπάρτης, την οποία κατασκευάζει η κοινοπραξία Μορέας. Η πρόοδος τού έργου, αναφέρει η εφημερίδα, έχει ξεπεράσει το 95%, ωστόσο οι εργασίες έχουν σταματήσει και όλα δείχνουν ότι το έργο δεν πρόκειται να παραδοθεί άμεσα στην κυκλοφορία. Η Κοινοπραξία επικαλείται την παύση της χρηματοδότησης του έργου στα μέσα του 2013, καθώς οι τράπεζες εκτιμούν ότι τα έσοδα του έργου δεν επαρκούν για την αποπληρωμή των δανείων. Για το λόγο αυτό το έργο παραμένει ημιτελές, ενώ ήδη έχουν δοθεί παρατάσεις στην προθεσμία ολοκλήρωσης του έργου, με την τελευταία να έχει λήξει από τον Ιούνιο του περασμένου έτους. Μάλιστα, σύμφωνα με το δημοσίευμα της Καθημερινής, η πλευρά του Δημοσίου, αντί να στραφεί ενάντια στον παραχωρησιούχο απαιτώντας την ολοκλήρωση του έργου, αποφάσισε να προχωρήσει σε συζητήσεις για την αναθεώρηση της σύμβασης παραχώρησης. Η συμφωνία προβλέπει τη διάθεση στον ΜΟΡΕΑ ακόμη 75,9 εκατ. ευρώ ως αποζημίωση για τα μειωμένα έσοδα του από τα διόδια, καθώς και 330 εκατ. ευρώ σε βάθος 30ετίας με τη μορφή επιδότησης λειτουργίας, πλέον της υπαρχούσης επιδότησης λειτουργίας των 199 εκατ. ευρώ, αν τα έσοδα δεν επαρκούν για την αποπληρωμή των δανείων.

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

α. Ποια είναι η θέση του στα ανωτέρω διαλαμβανόμενα και ποιος ο σχεδιασμός του υπουργείου Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού, σχετικά με την τεχνική ολοκλήρωση και την τελική παράδοση του έργου στην κυκλοφορία ;

β. Με δεδομένο ότι όπως προκύπτει από την δημοσιευμένη απόφαση με αριθμό C(2014)7798 final/27-10-14 της Ευρωπαικής Επιτροπής έχουν εγκριθεί εκ μέρους της τα μέτρα αναδιάρθρωσης της Σύμβασης Παραχώρησης που περιγράφονται στο δημοσίευμα και η σχετική και η σχετική Συμφωνία τροποποίησης της Σύμβασης έχει υποβληθεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο προς έγκριση, προτίθεται η νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου να φέρει τη νέα σύμβαση για έγκριση στή Βουλή και πότε ;

Υποβολή νέου σχολίου

Το περιεχόμενο αυτού του πεδίου παραμένει ιδιωτικό και δε θα εμφανίζεται δημόσια.
  • Διευθύνσεις ιστού και e-mail μετατρέπονται αυτόματα σε παραπομπές.
  • Επιτρεπόμενες ετικέτες HTML: <a> <em> <u> <strike> <strong> <sup> <sub> <h2> <h3> <h4> <h5> <h6><cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd> <p> <br>
  • Αυτόματες αλλαγές γραμμών και παραγράφων.
  • Internal paths in double quotes, written as "internal:node/99", for example, are replaced with the appropriate absolute URL or relative path.

Περισσότερες πληροφορίες για τις επιλογές μορφοποίησης

CAPTCHA (ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ)

Δώστε ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΑ τους τέσσερις αριθμούς που βλέπετε στην παρακάτω εικόνα

Image CAPTCHA
Εισάγετε τους τέσσερις αριθμούς που βλέπετε στην εικόνα (αριθμητικά και όχι ολογράφως)