Share |

Σύγχρονο γεφύρι της …Άρτας ο αυτοκινητόδρομος Πατρών – Τσακώνας

Με αφορμή την ακύρωση της αναμενόμενης δημοπράτησης του έργου της Πατρών – Πύργου, με απόφαση του Υπουργού Οικονομίας Υποδομών Ναυτιλίας και Τουρισμού Γιώργου Σταθάκη η οποία και αναρτήθηκε στο πρόγραμμα «Διαύγεια», καταγράφηκε το χρονικό του έργου από τον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Απόστολο Κατσιφάρα, το οποίο και παρουσιάζουμε:

2007:     Εντάχθηκε – ψηφίστηκε στη Βουλή η κατασκευή του στη σύμβαση παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού Αθήνα – Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος –Τσακώνα.

2010:     Σταμάτησαν τα μεγάλα οδικά έργα – Ολυμπία – Ιόνια Οδός και ξεκινά ο «Γολγοθάς» της επανεκκίνησης για το σύνολο του φυσικού και τεχνικού αντικειμένου – Η Περιφέρεια μπροστάρης στον αγώνα.

2011 – 2012:       Το Συμβούλιο Επικρατείας απέρριψε τις προσφυγές των φορέων και κατοίκων της περιοχής για ανατολική χάραξη, νότια της Πάτρας και άνοιξε ο δρόμος καταβολής των απαλλοτριώσεων.

2013 (ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ):      Ψηφίστηκε στη Βουλή ο διαχωρισμός του τμήματος από την σύμβαση παραχώρησης και αποφασίστηκε η κατασκευή των τμημάτων Πάτρα – Πύργος και Καλό Νερό – Τσακώνα με δημόσια δαπάνη (εθνικοί και Ευρωπαϊκοί πόροι) και με χρόνο κατασκευής τον ίδιο με Πάτρα –Κόρινθος).

2014 (ΙΟΥΛΙΟΣ):                Δώσαμε αγώνα – για την σύνδεση της με τους αναπτυξιακούς πόλους – ΒΙΠΕ – Αεροδρόμιο Αράξου –Κυλλήνη – Αρχαία Ολυμπία – Κατάκολο και την μετατόπιση σημείων διοδίων – Το πετύχαμε.

2014 (ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ) δηλαδή ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ: Προκηρύχθηκε από το Υπουργείο Υποδομών με ημερομηνία κατάθεσης προσφορών -> 25/01/2015 και με υποσημείωση: Ναι γνωστό της πάσης. Να μην ανοιχθούν οι οικονομικές προσφορές πριν την οριστική έγκριση του φακέλου μεγάλου έργου στην Ε.Ε. (άρα κανείς δεν κορόιδεψε κανέναν). Επιλέχθηκε η μέθοδος αυτή για να κερδίσουμε χρόνο από τις πολυδαίδαλες γραφειοκρατικές διαδικασίες – ολοκλήρωση των διαδικασιών. Ενώ παράλληλα ξεκίνησαν οι διαδικασίες για ένταξη στο ΝΕΟ ΕΣΠΑ 2014-2020.

2014 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ:         Εγκρίθηκε από την Ε.Ε. το επιχειρησιακό πρόγραμμα του Υπουργείου Υποδομών που προβλέπει ρητά την ένταξη και την υλοποίηση των έργων Πάτρα –Πύργος και Καλό Νερό –Τσακώνα.

 

Υποβολή νέου σχολίου

Το περιεχόμενο αυτού του πεδίου παραμένει ιδιωτικό και δε θα εμφανίζεται δημόσια.
  • Διευθύνσεις ιστού και e-mail μετατρέπονται αυτόματα σε παραπομπές.
  • Επιτρεπόμενες ετικέτες HTML: <a> <em> <u> <strike> <strong> <sup> <sub> <h2> <h3> <h4> <h5> <h6><cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd> <p> <br>
  • Αυτόματες αλλαγές γραμμών και παραγράφων.
  • Internal paths in double quotes, written as "internal:node/99", for example, are replaced with the appropriate absolute URL or relative path.

Περισσότερες πληροφορίες για τις επιλογές μορφοποίησης

CAPTCHA (ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ)

Δώστε ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΑ τους τέσσερις αριθμούς που βλέπετε στην παρακάτω εικόνα

Image CAPTCHA
Εισάγετε τους τέσσερις αριθμούς που βλέπετε στην εικόνα (αριθμητικά και όχι ολογράφως)