Share |

Οι συνεργασίες αναπτύσσουν τον κλάδο του Κορινθιακού ελαιολάδου

Στόχος οι αγορές του εσωτερικού και του εξωτερικού

Επιτακτική είναι η  ανάγκη να καλλιεργήσουμε πνεύμα συνεργασίας σε όλα τα στάδια της παραγωγής και διάθεσης του ελαιολάδου αλλά και των τοπικών προϊόντων. Αυτό το συμπέρασμα βγήκε από την την εσπερίδα "ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟ ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ - Προκλήσεις & Προοπτικές", που διοργανώθηκε στην Κόρινθο. Παράλληλα, όπως τονίστηκε μόνο μία ομάδα ανθρώπων (παραγωγών, ελαιοτριβείων, τυποποιητών, υπεύθυνων marketing) μπορεί να καταφέρει μία εύστοχη τοποθέτηση προϊόντων αγροδιατροφικού τομέα στις αγορές του εσωτερικού και του εξωτερικού. Το δεύτερο που τονίστηκε σχεδόν από όλους τους εισηγητές είναι ότι η ποιότητα ορίζεται από τον καταναλωτή και όχι από αυτό που παράγει ο κάθε τόπος, γεγονός το οποίο σημαίνει ότι πρέπει πριν από κάθε ξεκίνημα να λαμβάνουμε υπόψη τις ανάγκες του εκάστοτε καταναλωτικού κοινού που απευθυνόμαστε και να δημιουργούμε προϊόντα σύμφωνα με αυτές τις ανάγκες και συνήθειες των ανθρώπων που θα τα καταναλώσουν.

Την εκδήλωση παρακολούθησαν ελαιοπαραγωγοί, ιδιοκτήτες ελαιοτριβείων, νέοι αγρότες κ.α.).

Τον πρώτο κύκλο ομιλιών για την παραγωγή ποιοτικού ελαιολάδου άνοιξε ο κος Δημήτρης Λέκκας (Γεωπόνος MSc), ο οποίος ανέφερε λεπτομερώς τους σύγχρονους τρόπους καλλιέργειας και αντιμετώπισης ασθενειών του ελαιοδένδρου που πρέπει να ακολουθούνται για την παραγωγή υγειούς καρπού. Στη συνέχεια, ο κος Βασίλης Καμβύσης (Πρόεδρος Συμβουλευτικής Επιτροπής Χημικών Εμπειρογνωμόνων του ΣΕΒΙΤΕΛ), τόνισε την προσοχή που πρέπει να δίνεται καθόλα τα στάδια της ελαιοποίησης, για την παραγωγή ενός ελαιολάδου με μοναδικά οργανοληπτικά χαρακτηριστικά.

Κατά τον δεύτερο κύκλο εισηγήσεων, ο οποίος αφορούσε τα κανάλια διάθεσης του ποιοτικού ελαιολάδου, ο κος Γιώργος Κόκκινος (Πρόεδρος της ομάδας παραγωγών Νηλέας) αναφέρθηκε στα οφέλη αλλά και τις δυσκολίες δημιουργίας μιας ομάδας παραγωγών, ενώ τόνισε την αναγκαιότητα της ανάπτυξης συνεργατικού πνεύματος για την ανάπτυξη του πρωτογενούς τομέα. Ακολούθως η κα Φιλιώ Μυρτσίδου, εκπροσωπώντας το Ινστιτούτο Ελληνικού Διατροφικού Πολιτισμού και Γαστρονομίας, τόνισε τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να προβληθεί το κορινθιακό ελαιόλαδο μέσω της τοπικής γαστρονομίας (ξενοδοχεία και εστιατόρια). Στην τελευταία εισήγηση, που αφορούσε το μείζον θέμα των εξαγωγών, πρώτα ο κος Νίκος Μπακουνάκης (Γενικός Διευθυντής ΤΡΑΠΕΖΙΟΝ) ανέλυσε τα βήματα για τη δημιουργία μίας ολοκληρωμένης ταυτότητας ενός εξαγόμενου προϊόντος και στη συνέχεια ο κ. Ανδρέας Πλεμμένος έκανε λεπτομερή αναφορά σε συγκεκριμένες αγορές στόχους για το κορινθιακό ελαιόλαδο.  

Υποβολή νέου σχολίου

Το περιεχόμενο αυτού του πεδίου παραμένει ιδιωτικό και δε θα εμφανίζεται δημόσια.
  • Διευθύνσεις ιστού και e-mail μετατρέπονται αυτόματα σε παραπομπές.
  • Επιτρεπόμενες ετικέτες HTML: <a> <em> <u> <strike> <strong> <sup> <sub> <h2> <h3> <h4> <h5> <h6><cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd> <p> <br>
  • Αυτόματες αλλαγές γραμμών και παραγράφων.
  • Internal paths in double quotes, written as "internal:node/99", for example, are replaced with the appropriate absolute URL or relative path.

Περισσότερες πληροφορίες για τις επιλογές μορφοποίησης

CAPTCHA (ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ)

Δώστε ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΑ τους τέσσερις αριθμούς που βλέπετε στην παρακάτω εικόνα

Image CAPTCHA
Εισάγετε τους τέσσερις αριθμούς που βλέπετε στην εικόνα (αριθμητικά και όχι ολογράφως)