Share |

Τουρισμός

Ανήσυχη είναι η Ένωση Ξενοδοχείων Αρκαδίας, με την επιβολή των νέων επιβαρύνσεων στις επιχειρήσεις του κλάδου. Οι ξενοδόχοι κρούουν τον κώσδωνα του κινδύνου:
Σε λίγες μόλις μέρες από την επιβολή του επαχθούς φόρου διαμονής στα ξενοδοχεία με χρόνο έναρξης το 2018 και παρά την διαβεβαίωση της κυβέρνησης ότι δεν θα υπήρχε άλλη πρόσθετη φορολογική επιβάρυνση,  διαμορφώνεται σε πολύ μικρό  χρονικό διάστημα μια νέα σύγχρονη φορολογική πραγματικότητα για τον τομέα των καταλυμάτων,  με υπερδιπλασιασμό του συντελεστή ΦΠΑ στην διαμονή, αύξησ

απόηχο της πρόσφατης διαπραγμάτευσης με τους δανειστές και στο πλαίσιο της προσπάθειας εξεύρεσης ισοδύναμων, με μεγάλη έκπληξη πληροφορηθήκαμε τις διακινούμενες φήμες περί επιβολής νέας έμμεσης φορολόγησης στη λειτουργία των ξενοδοχείων, με τη θέσπιση “ειδικού τέλους διανυκτέρευσης”, της τάξεως του ενός  ευρώ ανά αστέρι και ανά διανυκτέρευση.
Τα παραπάνω τονίζει ο Δημήτρης Πολλάλης, Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδοχείων Λακωνίας, επισημαίνοντας:
Τα προσδοκώμενα έσοδα από το άδικο αυτό μέτρο υπολογίζονται σε150 εκατ. ευρώ, ενώ την ίδια ώρα χάν

Λύσεις για την αντιμετώπιση των δεκάδων προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο ξενοδοχειακός κλάδος αναζητούν οι ξενοδόχοι της Αρκαδίας. Η αναγκαιότητα άμεσης ανάληψης πρωτοβουλιών ήταν τα κύρια χαρακτηριστικά ημερίδας για τον τουρισμό που διοργανώθηκε στη Δημητσάνα.
Στην εισήγησή του, ο Πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου και της Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας κ. Μαρινάκος, αναφέρθηκε σε θέματα τουριστικού σχεδιασμού και διαρθρωτικών προβλημάτων τουριστικής ανάπτυξης στην Π.Ε. Αρκαδίας, με επίκεντρο την ορεινή Αρκαδία αλλά και σ

Η πορεία των ξενοδοχειακών τιμών παρουσιάζεται μέσα από τα αποτελέσματα του Καταλόγου Ξενοδοχειακών τιμών της trivago, για τον μήνα Φεβρουάριο 2016, για διεθνείς, αλλά και εθνικούς προορισμούς.
Μετά από ανάλυση των ξενοδοχειακών τιμών μεταξύ των μεγαλύτερων ευρωπαϊκών πόλεων, παρουσιάζονται σημαντικές μεταβολές, τόσο αυξητικές, όσο και μειωτικές, οι οποίες όμως στο σύνολό τους διατηρούν τα επίπεδα των τιμών σε σχετικά σταθερά επίπεδα. Πιο συγκεκριμένα,  οι τιμές των ξενοδοχείων της Ευρώπης είναι συνολικά υψηλότερες κατά περίπου 1,6 τοις εκατ

Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Αράχωβα και Πήλιο αποτελούν την πρώτη τετράδα, για τις διακοπές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, με την Αράχωβα να έχει σταθερά την τρίτη θέση και το Πήλιο την τέταρτη. Αθήνα και Θεσσαλονίκη εναλλάσσονται μεταξύ της πρώτης και δεύτερης θέσης, με την Θεσσαλονίκη να την καταλαμβάνει για την περίοδο γύρω από την Πρωτοχρονιά και την Αθήνα για την αντίστοιχη περίοδο των Χριστουγέννων.
Ποια πόλη όμως από την Πελοπόννησο μπαίνει σφήνα στην πρώτη δεκάδα στην κατάταξη των δημοφιλέστερων προορισμών για τις διακοπές των

Το τοπίο των ξενοδοχειακών τιμών χαρακτηρίζεται κυρίως από μειώσεις, τόσο σε μηνιαία όσο και σε ετήσια βάση, αλλά και από μικρές αυξήσεις, μόνο, όμως, συγκριτικά με το προηγούμενο έτος. Η μέση ξενοδοχειακή τιμή στην Ελλάδα διαμορφώνεται για τον Δεκέμβριο στα 86 ευρώ, χαμηλότερη κατά 11 τοις εκατό συγκριτικά με το Νοέμβριο και υψηλότερη κατά 12 τοις εκατό συγκριτικά με τον Δεκέμβρη του 2014.
Σχετικά με τους προορισμούς της Πελοποννήσου έχουμε μειώσεις τιμνών σε Ναύπλιο και Καλάβρυτα.
Οι μέσες τιμές προκύπτουν από τη βάση δεδομένων της trivago έπ

Τουριστικοί επιχειρηματίες και εκπρόσωποι Συνδέσμων Τουριστικών Επιχειρήσεων της Πελοποννήσου απ’ όλες τις περιφερειακές ενότητες συμμετείχαν στη διεθνή έκθεση τουρισμού Philoxenia στη Θεσσαλονίκη και είχαν την ευκαιρία να κάνουν προγραμματισμένες b2b συναντήσεις με τους φιλοξενούμενους hosted buyers της έκθεσης.
Παράλληλα οι εκπρόσωποι της Πελοποννήσου πραγματοποίησαν περισσότερα από 30 επαγγελματικά ραντεβού με τουριστικά γραφεία του εξωτερικού, τις επαφές των οποίων στέλνουν στο σύνολο των επιχειρηματιών της Πελοποννήσου. Ιδιαίτερο ενδιαφ

20 Πελοποννήσιοι επιχειρηματίες στον τομέα του τουρισμού επιχειρούν να ανοίξουν τα φτερά τους στην αγορά του Λονδίνου, προωθώντας τις ελκυστικές τους προσφορές και τον προορισμό. Οι συγκεκριμένες τουριστικές επιχειρήσεις συμμετείχαν στην έκθεση τουρισμού WTM Λονδίνου
Στο πλαίσιο της έκθεσης οργανώθηκαν διάφορα events όπως μια δίωρη γαστρονομική εκδήλωση εντός του περιπτέρου του Ε.Ο.Τ., όπου ήταν προσκεκλημένοι εξειδικευμένοι τουριστικοί πράκτορες, δημοσιογράφοι στον οινικό τουρισμό και άλλες εναλλακτικές μορφές τουρισμού. Οι 60 συμμετέχον

Το πλοίο «Βιτσέντζος Κορνάρος» ξεκινά από αυτό το Σάββατο, τα δρομολόγια από την Κίσαμο στην Καλαμάτα, με στόχο να παραταθεί και μετά τις 14 Σεπτέμβρη, μέχρι τον Οκτώβρη.
Τα πλοίο θα ξεκινά από την Καλαμάτα στις 12.45 μετά τα μεσάνυχτα του Σαββάτου. Η τιμή του εισιτηρίου, ξεκινά από 24 ευρώ στο κατάστρωμα και φτάνει στα 50 ευρώ για καμπίνα. Για τα οχήματα το εισιτήριο κυμαίνεται από 19 έως 74 ευρώ.
Το «Βιτσέντζος Κορνάρος» ξεκινά από τον Πειραιά, δένει στην Καλαμάτα και στα Κύθηρα και καταλήγει στην Κίσαμο.

Με τα ποδήλατά τους ξεχύθηκαν στους δρόμους της Καλαμάτας αρκετοί από τους 1.456 επιβάτες του κρουαζιερόπλοιου Thomson Majesty, που κατέπλευσε για μερικές ώρες στο λιμάνι της Μεσσηνιακής Πρωτεύουσας.
Άλλοι περιηγήθηκαν την Καλαμάτα με τα πόδια, με το αστικό λεωφορείο ή με ταξί. Ορισμένοι επισκέπτες πήγαν εκδρομή με 2 τουριστικά λεωφορεία στις γύρω περιοχές.

Η πλειονότητα των 1.456 επιβατών ήταν Βρετανοί τουρίστες. Να σημειωθεί ότι επικεφαλής του πληρώματος των 577 ατόμων είναι Μεσσήνιος πλοίαρχος!
Τους επισκέπτες που αποβιβάσθηκαν από το "Thomson Majesty" υ

Το Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και ευαισθητοποίησης “Γαλάζιες Σημαίες” (“Blue Flag”) που ξεκίνησε πιλοτικά για πρώτη φορά στη Γαλλία, το 1985, συνεχίζεται αποτελώντας κριτήριο στην επιλογή πολλών για τα καλοκαιρινά τους μπάνια.
Οι παραλίες της Πελοποννήσου που έχουν κερδίσει Γαλάζια Σημαία είναι οι εξής:
ΚΟΡΙΝΘΙΑ [11]
Δήμος Λουτρακίου -
Αγ. Θεοδώρων
Λουτράκι 1
Λουτράκι 2
Λουτράκι/Μπούτσι
Πευκάκια
Δήμος
Βέλου - Βόχας
Κοκκώνι
Βραχάτι
Δήμος Σικυωνίων
Πευκιάς
Δήμος Ξυλοκάστρου - Ευρωστίνης
Ξυλόκαστρο/Πευκιάς
Μελίσσι
Συκιά
Δερβέ

Προσθέτοντας στο «οπλοστάσιό» της ένα όμορφο βίντεο, η Καλαμάτα προβάλει  τις ομορφιές της, από την ακρογιαλιά του μυχού του Μεσσηνιακού Κόλπου μέχρι τις κορυφές του Ταϋγέτου.
Το βίντεο του δήμου που αναμένεται να αξιοποιηθεί στην προσπάθεια τουριστικής προβολής της περιοχής, είναι παραγωγής του δήμου και έχει την έγκριση του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού.
 

 
Το όμορφο φυσικό και δομημένο περιβάλλον της Καλαμάτας και της περιοχής της, η παραλία και οι θάλασσές της, οι ελαιώνες και τα δάση, οι ναοί και τα μνημεία, οι ιστορικοί τόπ

Από στιγμή σε στιγμή κινδυνεύει να καταρρεύσει η τουριστική επιχειρηματικότητα στην Πελοπόννησο, λόγω της συνεχιζόμενης αβεβαιότητας με τις διαπραγματεύσεις της κυβέρνησης και ο Τουριστικός Οργανισμός Πελοποννήσου κρούει τον κώδωνα του κινδύνου, επισημαίνοντας την αναγκαιότητα επαναπροσδιορισμού του Στρατηγικού Τουριστικού Σχεδιασμού της Πελοποννήσου και τη χάραξη των κατάλληλων πολιτικών με στόχο την επιτάχυνση της τουριστικής αναπτυξιακής διαδικασίας και τη στήριξη της τουριστικής επιχειρηματικότητας.
Ιδιαίτερα έντονη είναι η

Στοιχεία για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας ζητούν οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης Νίκος Γόντικας και Βαγγέλης Γούργαρης.
Σε επερώτηση που υποβάλουν απευθυνόμενοι στον περιφερειάρχη επισημαίνουν ότι: «Συμπληρώθηκαν 4 χρόνια που έχετε την ευθύνη στη διοίκηση της περιφέρειας, και τα πεπραγμένα σας βοούν.
Διαθέσατε δεκάδες εκατομμύρια ευρώ για τους καπιταλιστές που δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού, για τις υποδομές για τους Τour Operators, για συμμετοχή σε εκθέσεις για «φρού φρού και αρώματα».
Γνωματεύσατε

Στην παγκόσμια λίστα με τις 100 πολυτιμότερες πόλεις για το 2015 εντάσσονται τα Χανιά, Ναύπλιο και Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με έρευνα (2015) της trivago. Οι παραπάνω πόλεις, κατέχουν σημαντική θέση στη λίστα με τις 100 πόλεις, που αξίζει να εξερευνήσει κανείς  για το 2015.
Ειδικότερα, τα όμορφα Χανιά της Κρήτης κατέχουν την 25η θέση στην λίστα, καθώς συγκεντρώνουν  ποσοστό δημοτικότητας 95,79% και η μέση τιμή διανυκτέρευσης των ξενοδοχείων  των Χανιών αγγίζει μόλις τα 70 ευρώ. Ωστόσο, η πόλη της Κρήτης κατέχει την πρώτη θέση στη must-visit λίστα των αξιοθέατων.
Τη

Ενισχυτικό ρόλο στην αύξηση του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας έρχεται να παίξει η Επίδαυρος, το Ναύπλιο, ο Πόρος και οι Σπέτσες.
Αυτό φάνηκε από την συνάντηση που είχε στην Αργολίδα ομάδα Αυστριακών τουριστικών πρακτόρων και δημοσιογράφων του τουρισμού που πραγματοποιούν ταξίδι εξοικείωσης στην Ελλάδα αυτές τις ημέρες.
Στόχος του ταξιδιού της Αυστριακής αντιπροσωπείας είναι η διοργάνωση ενός round trip για την προβολή των δυνατοτήτων που προσφέρει ο προορισμός της Αθήνας, σε συνδυασμό με περιοχές γύρω από την Αττική (Επίδαυρος, Ναύπλιο, ν

Πρώτο ανάμεσα στις 10 ομορφότερες γραφικές πόλεις της Ελλάδας κατατάσσεται το Ναύπλιο, σύμφωνα με δημοσίευμα του δημοφιλούς ιστότοπου Culturetrip.
Λίγες πόλεις αντανακλούν την πλούσια και ποικίλη ιστορία στην Ελλάδα. Το Ναύπλιο είναι μία από τις πιο κομψές και ρομαντικούς προορισμούς της χώρας», σημειώνει η ιστοσελίδα.
Και συνεχίζει: Η τοποθεσία βρίσκεται στην καρδιά της ιστορικής περιοχής της Αργολίδας, στην Πελοπόννησο. Το Ναύπλιο έχει βαθιές πολιτιστικές ρίζες στην Αρχαία Ελλάδα και την Ενετική περίοδο του 15ου και 17ου αιώνα. Άκμασε ως πρώτη

Με 19 πόλεις της Ευρώπης και μία της Μέσης Ανατολής θα συνδέεται η Καλαμάτα αυτό το καλοκαίρι, αριθμός που ενδεχομένως να αυξηθεί όταν οριστικοποιηθεί το πρόγραμμα της Aegean για τη Ρωσία. Αυτό προκύπτει από την ανακοίνωση που δημοσιοποίησε ο Διεθνής Αερολιμένας Καλαμάτας σχετικά με τον μέχρι τώρα προγραμματισμό πτήσεων της θερινής περιόδου -και συγκεκριμένα το χρονικό διάστημα μεταξύ 29 Μαρτίου και 31 Οκτωβρίου 2015, όπως γράφει η Ελευθερία.
Η διεθνής αεροπορική κίνηση, ωστόσο, ξεκινά στην Καλαμάτα μέσα στον Φεβρουάριο, καθώς στις 22 του μήνα αρχί

Επαγγελματίες απ’ όλη την Πελοπόννησο προβλήθηκαν στη διεθνή έκθεση τουρισμού της Βόρειας Ευρώπης Vakantiebeurs 2015, που ολοκληρώθηκε στην Ουτρέχτη της Ολλανδίας.
Η έκθεση πραγματοποιήθηκε από τις 13 έως τις 18 Ιανουαρίου και αποτελεί τον κύριο φορέα πληροφόρησης των Ολλανδών για τις διακοπές τους. Συμμετείχαν περισσότεροι από 1200 εκθέτες και οι επισκέπτες ξεπέρασαν τους 118.000.
Οι επαγγελματίες της Πελοποννήσου πρόβαλαν τις επιχειρήσεις τους από το περίπτερο της Περιφέρειας. Μάλιστα στο περίπτερο της Πελοποννήσου πραγματοποιήθηκε εκδήλωση γευσι

Η Καλαμάτα περιλαμβάνεται στα λιμάνια προορισμούς της Louis Cruises για το έτος 2015. Η Louis Cruises είναι μια εταιρεία που χρησιμοποιεί ελληνικά λιμάνια για την επιβίβαση όσων μετέχουν σε μια κρουαζιέρα στο κρουαζιερόπλοιο, διαδικασία πολύ επωφελή λόγω αυξημένων δαπανών στο λιμάνι όπου γίνεται αυτό, δαπανών που τονώνουν την οικονομία της χώρας.
Η Celestyal Cruises πρόσφατα απέκτησε το τρίτο της κρουαζιερόπλοιο, το “Celestyal Odyssey”, ναυπηγηθέν το 2002, ένα σκάφος που διαθέτει 420 καμπίνες.
Η εταιρεία αυτή διακινεί 6 εκατ. επιβάτες και πλέον στρέφεται σε λιγότερο γνωστ

Άνοιγμα της τουριστικής αγοράς της Πελοποννήσου στην Πολωνία, επιχειρεί η Περιφέρεια Πελοποννήσου. Όσον αφορά την Πελοπόννησο στο πρώτο 8μηνο του 2014 από τους 71.922 ξένους τουρίστες οι οποίοι προσγειώθηκαν στο αεροδρόμιο της Καλαμάτας, οι Πολωνοί επισκέπτες αποτέλεσαν την τέταρτη αγορά εισερχόμενου τουρισμού με 5.778 επισκέπτες μέσα μόνο σε μια χρονιά, κάτι το οποίο αποδεικνύει και την τεράστια δυναμική της συγκεκριμένης αγοράς.
Με το σκεπτικό αυτό υπήρξε συμμετοχή στην μεγαλύτερη έκθεση τουρισμού της χώρας TT Warsaw, στην Βαρσοβία.
Μάλιστα οργα

Ισχυρό πλήγμα στην ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και στην απασχόληση χαρακτηρίζει ο Τουριστικός Οργανισμός Πελοποννήσου την ενδεχόμενη αύξηση του ΦΠΑ στις παρεχόμενες υπηρεσίες.
Όπως επισημαίνεται η διατήρηση των συντελεστών ΦΠΑ τόσο στη διαμονή όσο και στην εστίαση, σε επίπεδα ανάλογα των κύριων ανταγωνιστριών χωρών της Νότιας Ευρώπης, είχε ως αποτέλεσμα κατά την τελευταία διετία για τη χώρα μας την καταγραφή εντυπωσιακών μεγεθών τόσο στις αφίξεις εισερχόμενων τουριστών όσο και στα έσοδα. Η διεθνής εμπειρία έ

«Με την πρόσφατη ψήφιση του ν. 4276/2014 δημιουργείται για πρώτη φορά εθνικό θεσμικό πλαίσιο που αφορά τον αγροτουρισμό καθώς και τον οινοτουρισμό. Με τον οινοτουρισμό επιδιώκουμε και φιλοδοξούμε την προσέγγιση του εσωτερικού και εξωτερικού επισκέπτη σε αμπελουργικές περιοχές όπου παράγονται παραδοσιακά υψηλής ποιότητας οίνοι, σε συνδυασμό πάντα με πλήθος τοπικών πολιτιστικών δραστηριοτήτων, καθώς και την ανάδειξη - διατήρηση του τοπίου και την προστασία του περιβάλλοντος».
Τα παραπάνω τόνισε  ο Αναπληρωτής Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης

Ναύπλιο, Μονεμβασιά, Καλαμάτα, Κατάκωλο και Πάτρα, είναι τα λιμάνια που εντάσσει στο  στο πρόγραμμά της, ως νέους προορισμούς για τα κρουαζιερόπλοιά της η Louis Cruises.
Η Louis Cruises παρουσίασε και το καινούργιο θυγατρικό σήμα της, τη Celestyal Cruises, ενώ ανακοίνωσε τη δρομολόγηση στη Μεσόγειο ενός νέου-τρίτου κρουαζιερόπλοιου (με 418 καμπίνες). Η Celestyal θα καλύπτει όλες τις αγορές εκτός από την Κύπρο, όπου θα συνεχίσει να δραστηριοποιείται η Louis Cruises.
Όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Κυριάκος Αναστασιάδης «Εμείς ως εταιρεία προτιμούμε να π