Share |

Απο-Δράσεις τεχνών και υδάτων

Ημερομηνίες Event: Τετ, 17/04/2013

Το παράρτημα της Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε. Πελοποννήσου (Πανελλήνιας Ένωσης Εκπαιδευτικών για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση) σε συνεργασία με το 2ο Γυμνάσιο Καλαμάτας οργανώνει βιωματικό εργαστήριο  με θέμα:

«Απο-Δράσεις τεχνών και υδάτων»

Το εργαστήριο  θα πραγματοποιηθεί  την  Τετάρτη 17 Απριλίου από τις 15.45 – 21.00 μ. μ.  στο 2ο Γυμνάσιο Καλαμάτας, Λακωνικής στο συγκρότημα των σχολείων . Σ' αυτό μπορούν να λάβουν μέρος εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και η συμμετοχή είναι δωρεάν για όλους.

Στόχος του είναι η προσέγγιση της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με καινοτόμες διδακτικές τεχνικές και εκπαιδευτικά εργαλεία.  Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε εναλλακτικές τεχνικές παρουσίασης.  Επίσης η εξοικείωσή τους με σύγχρονες εκπαιδευτικές τεχνολογίες της πληροφορικής και της επικοινωνίας, η  δημιουργική  έκφραση και ο αυτοσχεδιασμός και η  ανάπτυξη της αισθητικής αντίληψης . Σκοπός του εργαστηρίου είναι  με τους κώδικες της τέχνης να επιτραπεί η  ελεύθερη και απεριόριστη έκφραση συναισθημάτων και εννοιών. Όλα αυτά μπορούν  να χρησιμοποιηθούν ως εργαλεία και μέσα για την καλύτερη δυνατή εκπόνηση, υλοποίηση και παρουσίαση των προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.

Θα λειτουργήσουν παράλληλα  δέκα βιωματικά εργαστήρια με κεντρικό θέμα :    " Το νερό  ", μιας και το 2013 έχει ανακηρυχθεί από την UNESCO ως «Διεθνές Έτος Συνεργασίας για το Νερό». Το νερό είναι το σημαντικότερο φυσικό και περιβαλλοντικό αγαθό, ένα δημόσιο αγαθό, που πρέπει να διαφυλαχτεί και να μην ανοίξει στον ανταγωνισμό της αγοράς,  η ελεύθερη πρόσβαση στο οποίο είναι οικουμενικό ανθρώπινο δικαίωμα, που θα πρέπει να προστατεύεται. Η σωστή διαχείρισή του συμβάλλει στην ευημερία, την κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη, τον περιορισμό της φτώχειας και την ισότητα.

ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΒΙΩΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

 

α/α

Ονομασία  εργαστηρίου

εμψυχωτές

αριθμός ατόμων

1.

"Stop-motion και βασικές αρχές animation"

Παπαδοπούλου Γεωργία (Γιούλα)

10

2.

" Φωτογραφία"

Πανίτσας Αντώνης

15

3.

"Τεχνικές θεάτρου στην εκπαίδευση"

Νικολοπούλου Φανή

15

4.

"Κίνηση και έκφραση"

Γκόνου Σταυρούλα

15

5.

"Ραδιοφωνική παραγωγή"

Ποτέας Βαγγέλης,

 Τομαρά Μαρία

15

6.

"Ζωντανεύουμε τις κούκλες"

Αλεξανδρίδη Φανή, Πετρουλάκη Λέττα

15

7.

"Ηλεκτρονικό περιοδικό"

Κλείσας Τάσος

15

8.

"Εργαστήριο κινούμενης εικόνας με θέμα :  -ο κύκλος του νερού-"

Βλαχάκης Βαγγέλης

12

9.

" Η διαχείριση του  σκηνικού χώρου στο σχολείο"

Σοφικίτης Φοίβος

15

10.

" Όταν το παραμύθι συνάντησε μια τάξη"

Παναγιώτης Μουσταΐρας, Μποζιονέλου Μαρία

15

 

 

1) Τίτλος εργαστηρίου: "Stop-motion και βασικές αρχές animation"

 Υπολογιστών για προχωρημένους χρήστες

Περιγραφή εργαστηρίου:

-Εισαγωγή στις βασικές αρχές animation

-Δημιουργία ενός animation με stop-motion: δίνοντας ζωή σε άψυχα αντικείμενα και στατικές εικόνες με βάση ένα μικρό σενάριο

-Επεξεργασία των φωτογραφιών στον υπολογιστή και δημιουργία του τελικού βίντεο

-Παραδείγματα επιπλέον τεχνικών stop-motion και παραδείγματα εφαρμογής στο σχολικό περιβάλλον 

Αριθμός συμμετεχόντων: 10 άτομα 

Προ-απαιτούμενες γνώσεις: καλή χρήση Η/Υ 

Υλικά που μπορούν να φέρουν (προαιρετικά) οι συμμετέχοντεςφωτογραφική μηχανή, τρίποδο, ένα μικρό αντικείμενο στο οποίο θέλουν να δώσουν κίνηση και ζωή!

Χρήσιμο θα ήταν οι συμμετέχοντες να φέρουν το δικό τους υπολογιστή (laptop)

Υπεύθυνη εργαστηρίου:  Παπαδοπούλου Γεωργία (Γιούλα), πτυχιούχος  της Σχολής Γραφικών Τεχνών & Καλλιτεχνικών Σπουδών - ΤΕΙ Αθήνας, της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών Αθήνας (ΑΣΚΤ) και της Φιλοσοφικής Σχολής Αθήνας (τμήμα Θεατρικών Σπουδών) με  μεταπτυχιακές σπουδές στο ΠΜΣ «Ψηφιακές Μορφές Τέχνης» της ΑΣΚΤ και του Τμήματος Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πατρών, ιδρυτικό μέλος και επιμελήτρια του Video Art Festival Μηδέν (Καλαμάτα). 

2) Τίτλος εργαστηρίου:" Φωτογραφία"

Περιγραφή εργαστηρίου

-Βασικές αρχές λειτουργίας της φωτογραφικής μηχανής
-Παράγοντες που επηρεάζουν το τελικό αποτέλεσμα (φωτογραφία)
-Βασικοί κανόνες σύνθεσης φωτογραφιών
- Ανάλυση ρυθμίσεων που πρέπει να χρησιμοποιούμε, με χρήση οπτικού υλικού, ώστε να πετύχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα.
- Τέλος, θα προσπαθήσουμε να κάνουμε πράξη όλα τα παραπάνω φωτογραφίζοντας.

Αριθμός συμμετεχόντων: 15 άτομα 

Χρήσιμο θα ήταν οι συμμετέχοντες να φέρουν τη δική τους φωτογραφική  μηχανή

Υπεύθυνος εργαστηρίου: Αντώνης Πανίτσας- Φωτογράφος, διδάσκει στη Φωτογραφική Λέσχη Καλαμάτας

 

 

 

3) Τίτλος εργαστηρίου: "Τεχνικές θεάτρου στην εκπαίδευση"

Περιγραφή εργαστηρίου                          

  • Παιχνίδια γνωριμίας & Σωματικής έκφρασης
  • Ομαδικός Αυτοσχεδιασμός
  • Σύνθεση ιστορίας & Δραματοποίηση με πηγές έμπνευσης: φράσεις , τραγούδια, παροιμίες κ.α

Αριθμός συμμετεχόντων: 15 άτομα 

Οι συμμετέχοντες να φοράνε άνετα ρούχα και παπούτσια.

Υπεύθυνος εργαστηρίου:    Φανή Νικολοπούλου,  Δασκάλα, πτυχιούχος Ανώτερης Σχολής Δραματικής Τέχνης και Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης, με εμπειρία στη Διδασκαλία θεατρικού Παιχνιδιού.

 

4) Τίτλος εργαστηρίου: "Κίνηση και έκφραση"

Περιγραφή εργαστηρίου:

  • απαραίτητα στοιχεία θεωρητικής προσέγγισης
  • δηλώνουμε συναισθήματα και καταστάσεις , το σώμα μας ένα εργαλείο έκφρασης, ένας κώδικας επικοινωνίας
  •  εκφραζόμαστε μέσα από την χορευτική κίνηση
  • αυτοσχεδιασμοί σε ζευγάρια και της ομάδας

Αριθμός συμμετεχόντων: 15 άτομα 

Οι συμμετέχοντες:  πρέπει να φοράνε άνετα ρούχα ( φόρμα και μπλούζα) και να είναι με κάλτσες ή ξυπόλυτοι.

Υπεύθυνος εργαστηρίου:  Γκόνου Σταυρούλα, απόφοιτη της Δημοτικής Σχολής Χορού Καλαμάτας, πτυχιούχος της Ανώτερης Σχολής χορού "Δέσποινας Γρηγοριάδου" και δασκάλα χορού στη Δημοτική Σχολή Χορού Καλαμάτας-Φάρις.

 

5) Τίτλος εργαστηρίου: " Ραδιοφωνική παραγωγή"

 

Περιγραφή εργαστηρίου:

  • τρόπος παρουσίασης ενός προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ή μιας περιβαλλοντικής δραστηριότητας μέσα από μια ραδιοφωνική εκπομπή
  • παραδείγματα ραδιοφωνικών εκπομπών από σχολικές ομάδες
  • εργασία σε ομάδες για τη δημιουργία μιας εκπομπής

Αριθμός συμμετεχόντων: 15 άτομα 

Οι συμμετέχοντες: να έχουν μαζί τους τη μουσική που θα χρησιμοποιήσουν για να επενδύσουν την εκπομπή τους σε CD και αν επιθυμούν το δικό τους φορητό υπολογιστή για να καταγράψουν το υλικό που θα δημιουργηθεί από το εργαστήριο.

 

Υπεύθυνοι εργαστηρίου:  Ποτέας Βαγγέλης, Τομαρά Μαρία δημοσιογράφοι στην ΕΡΑ Καλαμάτας

6) Τίτλος εργαστηρίου: "Ζωντανεύουμε τις κούκλες;"

Περιγραφή εργαστηρίου:

  • ιστορία του Κουκλοθέατρου
  • ο  ρόλος της κούκλας και η επιρροή της στα παιδιά και στη διαδικασία της εκπαίδευσης
  • είδη θεατρικής κούκλας
  • πώς φτιάχνεται μία κούκλα; πώς κινείται; πως μιλάει;( βασικοί κανόνες)
  • εμψύχωση θεατρικής κούκλας "Ένα παραμύθι γεννιέται και ζούμε μέσα σε αυτό", δράση με ομάδες εργασίας

 Αριθμός συμμετεχόντων: 15 άτομα 

Υπεύθυνες εργαστηρίου : Αλεξανδρίδη Φανή, νηπιαγωγός στο δημόσιο 28 χρόνια και 13 στην ιδιωτική εκπαίδευση. Με επιμόρφωση σε  πολλά σεμινάρια που αφορούν την κούκλα και το κουκλοθέατρο, σεμινάρια αφήγησης και με σπουδαίους παραμυθάδες.

 Πετρουλάκη Λέττα, συνταξιούχος εκπαιδευτικός της Β/θμιας Εκπαίδευσης, πτυχιούχος της Γαλλικής Φιλολογίας Έχει συμμετάσχει σε πολλά θεατρικά σεμινάρια, καθώς επίσης και σε σεμινάρια κουκλοθέατρου, κατασκευής και εμψύχωσης θεατρικής κούκλας και μάσκας. Έχει παρακολουθήσει μαθήματα ζωγραφικής, κεραμικής, ψηφιδωτού, κοσμήματος και αγιογραφίας.

7) Τίτλος εργαστηρίου: "Ηλεκτρονικό περιοδικό"

Περιγραφή εργαστηρίου:

Στόχος μας είναι η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού περιοδικού, δηλαδή ενός περιοδικού όχι τυπωμένου σε χαρτί, αλλά σε μορφή που μπορεί να διαβαστεί σε έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή, σε ένα κινητό τηλέφωνο ή σε μια ταμπλέτα.

  • Για το εργαστήριο

Οι συμμετέχοντες:  καλό είναι να έχουν μαζί τους

1. το φορητό υπολογιστή τους με ένα μοντέρνο λειτουργικό σύστημα (Windows, Linux ή Mac OS X)
2. Το κατάλληλο λογισμικό το οποίο διατίθεται δωρεάν:
α) LibreOffice (Κειμενογράφος αντίστοιχος του Microsoft Word)http://www.libreoffice.org
β) Gimp (Πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνας)http://www.gimp.org
γ) InkScape (Πρόγραμμα διανυσματικής σχεδίασης)http://inkscape.org/

το οποίο θα το κατεβάσουμε για όποιον δεν το έχει
3. Προαιρετικά θα χρειαστούμε επίσης ένα λογαριασμό σε μια online υπηρεσία δημοσίευσης (π.χ. http://www.scribd.com ή http://issuu.com)

Αριθμός συμμετεχόντων: 15 άτομα 

Υπεύθυνος εργαστηρίου: Κλείσας Τάσος, Μεγάλωσα και πήγα σχολείο στην Καλαμάτα. Σπούδασα Ηλεκτρολόγος Μηχανικός στη Ξάνθη. Μετά τις σπουδές μου δούλεψα ως προγραμματιστής σε διάφορες εταιρίες πληροφορικής. Το 2005 διορίστηκα στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Για κάποια χρόνια ήμουν τεχνικός ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Το 2011 δίδαξα στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Πιστεύω ότι οι υπολογιστές μας ανοίγουν νέους ορίζοντες και μας βοηθάνε να καλλιεργήσουμε τα όποια ταλέντα διαθέτουμε. Σε αυτό το πλαίσιο ασχολούμαι ερασιτεχνικά με το ψηφιακό βίντεο, τη ψηφιακή φωτογραφία, την ηλεκτρονική μουσική και τη γραφιστική στον ελεύθερο χρόνο μου.

 

8) Τίτλος εργαστηρίου: " Η διαχείριση του  σκηνικού χώρου στο σχολείο"

Περιγραφή εργαστηρίου:

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΚΗΝΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΣΕ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΕΣ Ή ΜΗ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

  • Ανάλυση στοιχείων δρώμενου, ανίχνευση αναγκών και ανάδειξη κυρίαρχων στιγμών.
  • Ομαδοσυνεργατικότητα και κατανομή ρόλων και στο μαθητικό αλλά και στο διδακτικό προσωπικό.
  • Αναζήτηση πρώτων υλών κατασκευής.
  • Οργανόγραμμα κατασκευής.

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ

  • Τεχνική άμεσης μεγέθυνσης μιας εικόνας
  • Δημιουργία τρισδιάστατων στοιχείων
  • Σκηνικό 6 πλευρών με κύβους
  • Τεχνικές κατασκευής μάσκας
  • Φωτισμός
  • Χρήση των ΤΠΕ ως σκηνικού υποκατάστατου

Στο εργαστήριο θα προσπαθήσουμε να δοκιμάσουμε την εφαρμογή κατασκευής των παραπάνω περιπτώσεων (1-4) σε ένα κυκλικό σχήμα όπου όλοι θα «περάσουν» από όλες τις εφαρμογές.

Αριθμός συμμετεχόντων: 15 άτομα 

  • Υπεύθυνος εργαστηρίου: Σοφικίτης Φοίβος, καθηγητής καλλιτεχνικών

 

 

9) Τίτλος εργαστηρίου: "Εργαστήριο κινούμενης εικόνας με θέμα :  -ο κύκλος του νερού-"

Περιγραφή εργαστηρίου:

 

Μια εισαγωγή στην τεχνική της κινούμενης εικόνας (stop motion animation) , όπου με τη χρήση φυσικών υλικών θα δημιουργηθεί  ένα σύντομο σε διάρκεια οπτικοακουστικό έργο.

Σκοπός της εκπαιδευτικής αυτής  άσκησης είναι η εξοικείωση με τις βασικές αρχές της κινούμενης εικόνας και η πρακτική τους εφαρμογή στη δημιουργία μιας ταινίας  που θα σχετίζεται με το θέμα του νερού.

Ως υλικό για τον φυσικό καμβά της ιστορίας μας, θα χρησιμοποιήσουμε άμμο θαλάσσης και φυσικά αντικείμενα του θαλάσσιου περιβάλλοντος (ξυλαράκια, κοχύλια κλπ).

Πάνω στον καμβά αυτό θα σχεδιάσουμε βήμα-βήμα τον κύκλο του νερού εμπλουτιζοντάς τον με οποιοδήποτε άλλο στοιχείο προκύψει κατά τη διάρκεια της δημιουργίας της ταινίας μας.  Η εύπλαστη ιδιότητα του βασικού υλικού μας, όπως είναι η άμμος, μας δίνει τη δυνατότητα να αλληλεπιδράσουμε άμεσα με περισσότερη ελευθερία έκφρασης , ενσωματώνοντας έτσι και το στοιχείο του τυχαίου και του αυθόρμητου.

Η ταινία που θα προκύψει, θα επεξεργαστεί (με ηχητική επένδυση και βασικό μοντάζ) και θα δοθεί στους συμμετέχοντες σε μορφή ψηφιακού αρχείου βίντεο.

Οι συμμετέχοντες μπορούν να φέρουν μαζί τους όποια φυσικά υλικά επιθυμούν να εντάξουν στην ιστορία που θα οπτικοποιηθεί.

Πέρα από τη διαδικασία μιας άσκησης η δραστηριότητα δημιουργίας μιας ταινίας κινούμενης εικόνας είναι πάνω από όλα , ένα διασκεδαστικό παιχνίδι. Ετοιμαστείτε να παίξουμε λοιπόν!

Αριθμός συμμετεχόντων: 12 άτομα 

Υπεύθυνος εργαστηρίου:  Ευάγγελος Βλαχάκης, κινηματογραφιστής, μέλος της ομάδας εκπαιδευτών κινηματογραφικής τέχνης KINOglaz.

10) Τίτλος εργαστηρίου: " Όταν το παραμύθι συνάντησε μια τάξη"

Περιγραφή εργαστηρίου:

Το ταξίδι των μαθητών μιας μικρής τάξης στο μαγικό κόσμο της γνώσης και των συναισθημάτων μέσα από τον κόσμο των παραμυθιών.

Πώς οι μικροί μαθητές από απλοί ταξιδευτές γίνονται πραγματικοί παραμυθάδες και δημιουργούν ένα παραμύθι που ξορκίζει τη βία και το φόβο από  το σχολείο.

Ένα παραμύθι βγαλμένο από τις σκέψεις των παιδιών, ένα παραμύθι που γελά στην ψυχή των παιδιών γιατί τα κάνει να γίνονται συνεργάτες και συνοδοιπόροι σ' ένα παραμυθένιο ταξίδι στον κόσμο της δημιουργίας.

Επίσης μία  πρώτη γνωριμία με  το κόσμο των Audio Books / Ακουστικά βιβλία

Αριθμός συμμετεχόντων: 15 άτομα 

Υπεύθυνοι εργαστηρίου:  Μαρία Μποζιονέλου ΠΕ 70

Παναγιώτης Μουσταΐρας ΠΕ70, Δρ Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης, Διευθυντής στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Άργους

 

 

 

 

Οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί μπορούν να πάρουν μέρος σε ένα μόνο βιωματικό εργαστήριο διάρκειας 3 ωρών το οποίο θα το δηλώνουν εξαρχής.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

Παρακαλούνται οι συμμετέχοντες

Να έχουν μαζί τους, ανάλογα με το εργαστήριο που θα δηλώσουν συμμετοχή, και τα αντίστοιχα υλικά.

Να έχουν μαζί τους σημειωματάριο και στυλό.

Κι αν έχουν όρεξη ….δεχόμαστε για μια ακόμα φορά και κουλουράκια, γλυκίσματα, κέικ, κ.τ.λ. παρέα με τις συνταγές,  για την ώρα του καφέ και της χαλάρωσης!

Πού και πότε θα δηλώσετε συμμετοχή?

Μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή για το εργαστήριο μέχρι τη Δευτέρα 15 Απριλίου  στο τηλέφωνο: 6976390430 (Σίση Πλακονούρη) ή ηλεκτρονικά στη διεύθυνση: peekpe.pel@gmail.com, εφόσον υπάρχουν θέσεις συμμετοχής.

Θα τηρηθεί απόλυτη  σειρά προτεραιότητας και γι αυτό δηλώστε εγκαίρως το εργαστήριο που σας ενδιαφέρει να παρακολουθήσετε. Αν  έχει συμπληρωθεί ο αριθμός συμμετεχόντων σ΄ αυτό  θα πρέπει να δηλώσετε στη δεύτερη επιλογή σας κ.ο.κ. Για τη συμμετοχή σας θα ενημερώνεστε κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας.

Τρόποι ενημέρωσης για τις δράσεις της ΠΕΕΚΠΕ Πελοποννήσου

Μπορείτε επίσης να ενημερώνεστε για τις δραστηριότητες της ΠΕΕΚΠΕ Πελοποννήσου  και στο διαδίκτυο, στο blog http://peekpepeloponnisou.blogspot.gr και στο fb, στην ομάδα: ΠΕΕΚΠΕ Πελοποννήσου.  

 

Θέλετε να βοηθήσετε στην οργάνωση του σεμιναρίου?

Επειδή όλες οι δράσεις της ΠΕΕΚΠΕ γίνονται εθελοντικά από όλους , όποιος συνάδελφος επιθυμεί μπορεί να μας δηλώσει και την συμμετοχή του στη γραμματεία του βιωματικού εργαστηρίου. Οι ώρες απασχόλησης θα είναι μισή ώρα πριν την έναρξη και μισή ώρα μετά την  λήξη. Συμμετοχή γι΄ αυτό  μπορείτε να δηλώσετε στο τηλ. 6976390430.

Τέλος ευχαριστούμε πολύ όλους τους επιμορφωτές – υπεύθυνους εργαστηρίων, που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκλησή μας και εθελοντικά συμμετέχουν καθώς και τις ομάδες: Ομάδα εκπαιδευτών κινηματογραφικής τέχνης KINOglaz , Πειραματική Σκηνή Καλαμάτας και Φωτογραφική Λέσχη Καλαμάτας για τη συνεργασία.  

 

Με εκτίμηση  για τη Διοικούσα Επιτροπή

 

       Η Πρόεδρος                                               Η Γραμματέας

 

Σίση  Πλακονούρη                                            Λίλιαν Καραβά

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ

«Απο-Δράσεις τεχνών και υδάτων»

15.45 – 16.00  :  Προσέλευση - εγγραφές

16.00 -  16.10 :     Καλωσόρισμα «Η ΠΕΕΚΠΕ Πελοποννήσου σας                                           υποδέχεται... και συστήνεται»

16.10        - 16.20:  Καλωσόρισμα από το Διευθυντή του 2ου Γυμνάσιου                           Καλαμάτας κ. Απόστολο Ασημακόπουλο                        

16.20 - 16. 40:          Παρεμβάσεις για το νερό από Πανεπιστημιακούς και                        εκπροσώπους Μ.Κ.Ο.   

16.40 – 20.00   : «Βιωματικά εργαστήρια»  χωρισμός σε 10  ομάδες

  1. "Stop-motion και βασικές αρχές animation"
  2. " Φωτογραφία"
  3. "Τεχνικές θεάτρου στην εκπαίδευση"
  4. "Κίνηση και έκφραση"
  5. "Ραδιοφωνική παραγωγή"
  6. "Ζωντανεύουμε τις κούκλες"
  7. "Ηλεκτρονικό περιοδικό"
  8. "Εργαστήριο κινούμενης εικόνας με θέμα :  -ο κύκλος του νερού-"
  9. "Η διαχείριση του  σκηνικού χώρου στο σχολείο "
  10. " Όταν το παραμύθι συνάντησε μια τάξη"

 

18.30 - 19.00:   Διάλλειμα – καφές- χειροποίητα κουλουράκια….

20.00 – 21.00 :    Ολομέλεια - παρουσίαση των εργασιών των ομάδων

                           συζήτηση-ερωτήσεις-ιδέες-κατάθεση εμπειριών

21.00              Αξιολόγηση - Βεβαιώσεις …………….εις το επανιδείν